fredag 16. september 2011

Ready for take off!

Wohoo! Da er det ca. 15 timer til jeg lander i Roma. Jeg har kjøpt med et skikkelig kamera før turen, et Panasonic Lumix DMC-LX5. Fornøyd med det altså!

I går var jeg ute en tur med min beste venninne, Anja, og kjøpte noen formelle klær som jeg kan bruke på jobb. Etterpå dro vi hjem til meg og pakket. Det var så bra at Anja var der, min kjære pakkeassistent. Hun var strikt og hjalp sikkert til å lette koffertene flere kilo...

I dag har jeg fått sakt ha det til Anja, mamma, pappa, bestemor, bestefar, Kjerstin, Ken Tommy og tantebabyen Eline. Opp tidlig i morgen, gleder meg!

Har snakket med Micol, den hyggelige damen jeg skal bo hos. Jeg skal ta toget fra flyplassen, så kommer hun og henter meg på en stasjon jeg forhåpentligvis gjenkjenner og går av på...

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar