mandag 19. september 2011

En snodig opplevelse...

I går kveld dro jeg ut med Micol og noen av hennes venner på kino. Vi skulle se filmen Carnage. En film som opprinnelig har engelsk tale. Det har seg slik at jeg befinner meg i Italia, og her dubber de faktisk alle filmer på kino. Kun en av de mange kinoene i Roma viser filmer med orginalspråket, og det var ikke her vi var. Så der satt jeg, så på at Kate Winslet og Jodie Foster snakket italiensk mens alle andre i salen lo av det som tydligvis var morsomt. Jeg måtte selv le av og til fodi jeg forstod faktisk situasjonen selv om jeg ikke forstod hva de snakket om. Dette var en meget spesiell film, hele filmen ble filmet i stuen til et av de to parene. Tror ikke jeg kommer til å se den en gang til med et språk jeg forstår... Tross alt mye rart, så var det en opplevelse i seg selv å sitte der uten å forstå en dritt...Filmen kostet for de som lurer på det, 8 euro, i følge www.resevalutor.se blir det 61.93 NOK.

Ciao!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar